Ár: 18.900 - 22.900 Ft
Ezeknek a gördeszkáknak elsődleges tulajdonságuk, hogy kicsik, ezáltal fordulékonyabbak, és jobban elférnek a kézben vagy táskában. Kerekeik nagyobb puha gumi kerekek, amik a városi közlekedésre a legideálisabbak. Lapjuk fából készül.
Szerencsére a nagyobb gördeszka gyártó cégek hamar felismerték ennek a típusnak az újbóli sikerét.
Ennek egyik úttörője Európában a Német Powerslide gördeszka gyártó volt. Ez, az évek óta gördeszka gyártással foglalkozó cég, a minőségből mit sem engedve, de gondolva a kelet európai árakra, egy kedvezőbb, reális áron állt elő a termékeivel.
A cég a gördeszkák széles választékát gyártja már több mint 30 éve. Az eltelt évek alatt összeszedett tapasztalataikat mindig, évről évre felhasználják a legújabb fejlesztéseikbe, termékeikbe. Sokféle típusú és minőségű gördeszkát gyártanak egészen a kezdőktől a haladókon át a profi felhasználási szintig.
Ezeket a típusokat és márkákat foglalja egy családba a powerslide Woodpekker néven. Ebbe a brand-be tartoznak a Playlife, a Choke és a Volten márkák, amik különböző felhasználási igényeket elégítenek ki.
A Playlife a kezdőknek jelenthet egy nagyon jó ár/érték arányú lehetőséget. Azoknak akik elvárnak egy alap minőséget de nem szeretnének még az elején túl drága modellt, amire nincs még szükségük hisz még a tanuló fázisban vannak.
A Choke márka már nem csak a kezdőknek, hanem azoknak is nyújt alternatívát akik hosszabb távra terveznek és rendszeresebben, akár napi szinten szeretnék használni a gördeszkájukat.
És végül a Volten széria pedig azoknak készült akik szeretik a magas prémium minőséget mind az anyag használatban, mind pedig a technikai jellemzőkben. Azoknak akik elvárják a legújabb fejlesztéseket a gördeszkájukon, és egy felső kategóriás minőségi sporteszközt szeretnének maguknak, amik a napi szintű használat során, a rendszeres gyakorlások alkalmával és a versenyeken is megállják a helyüket.
Összegezve; érdemes a pénztárcánkhoz mérten inkább ezekből választani, mert egy rosszabb minőségű, a gördeszka gyártáshoz nem értő bevásárlóközpont vagy pl. Dechatlon olyan termékekkel tud előállni, amivel negatív élménye lehet a felhasználónak, és egy rossz sporteszköz miatt nem szereti meg esetleg a sportot.