Görkorcsolya › Sín / Sín szett / Quad plate › Urban / Freeskate / Powerblading
Kizer Level 3.1 4x72mm black
Termékeik megbízhatóak és tartósak. Ami elkerülhetetlen egy ilyen igénybevétel mellett.
További információ...
Még több hasonló termék
14.500 Ft
Mennyiség (1 pár):39.990.Ft.- felett szállítási költség jóváírása!
Ingyenes termékcsere lehetőség
Elérhetőség | Állapot | Ár | |
Kizer Level 3.1 4x72mm black | Rendelhető (4-10 nap) | 14.500 Ft | Kosárba tesz |
Maximális kerékméret | 72mm |
A Powerblading sínek az aggressive sín "evolúció" folyamán fejlődtek ki. Kialakult egy olyan görkorcsolyás réteg, akiknek már nem elsősorban a korlátokon, padkákon való csúszás volt ez elsődleges szempont, hanem inkább a nagyobb ugrások és a nagyobb sebesség elérése volt a cél. Tudásukhoz mérten a hagyományos sínek nem voltak elég erősek, masszívak ehhez a felhasználáshoz. Így született meg a powerblading stílus, és a powerblading sínek.
Fontosabb tulajdonságuk, hogy strapabírásuk megegyezik az aggressive sínekével, viszont típustól függően, jóval nagyobb kerekek helyezhetők bele mint az aggressive sínekbe.
Így a görkorcsolya sokkal gyorsabb lesz, jobban lehet vele haladni a rossz utakon is, és mindemellett bírják a kemény igénybevételt is.
A kerekeket általában közel helyezik el egymáshoz, hogy a görkorcsolya minél fordulékonyabb legyen, hasonlóan a freestyle sínekhez.
UFS (Universal Frame System) felfogatási pontjuknak köszönhetően, bármelyik UFS rendszerű aggressive görkorcsolyára felszerelhető, így azok könnyen átalakíthatóak egy gyorsabb, haladósabb utcai görkorcsolyává.
Ennek a típusnak és stílusnak a kifejlesztője a Német KIZER cég volt, de hamarosan követték őket a nagyobb síngyártó cégek is, mint például az amerikai Ground Control. Igaz árban és minőségben a mai napig nem igazán tudták beérni a Német gyártót.
A Kizer Level 3.1 4x72mm black széria a legkedveltebb vonal a powerblading síneken belül azoknál akik inkább az alacsonyabb súlypontot szeretik, és a nagyobb ívet a két középső kerék között a csúszásokhoz.
Ennek a típusnak a maximális kerékbefogadó képessége 72mm. Ez már egy gyorsabb, fordulékonyabb és dinamikusabb városi közlekedést tesz lehetővé, mint egy aggressive sín.
Ezzel a sínnel keresztirányú csúszásokat is könnyebben végre lehet hajtani, mert a két középső kerék közt meghagytak egy nagyobb ívet ennek érdekében.
A 3.1 újdonsága, hogy a középső ívet lejjebb hozták, így még kevesebb az esély egy kereszt irányú csúszásnál, hogy leakad a sín.
Tengelyei az aggressive vonalról már jól ismert Kizer 8mm tengelyek, amik mindenféle terhelést kibírnak.